استعلام قیمت سنگ مرمریت انگورک دهبید

سنگ انگورک دهبید یکی از انواع سنگ های مرمریت دهبید است. معدن این سنگ در پنج کیلومتری دهبید واقع در استان فارس می باشد. این سنگ از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار بوده که در سراسر کشور از جمله تهران یافت می شود. در این مقاله می خواهیم ویژگی های این سنگ را برشمریم و قیمت آن را بررسی نماییم.

قیمت فروش سنگ انگورک دهبید در تهران

سنگ انگورک دهبید

سنگ انگورک یکی از انواع سنگ ها در خانواده ی سنگ های مرمریت می باشد. همچون دیگر سنگ های دهبید، معدن این نوع سنگ در استان فارس یافت شده است. در واقع انگورک نام معدن آن می باشد. سنگ های دهبید دارای کیفیت و استحکام بالا بوده و در عین حال زیبایی و ظرافت خیره کننده ای دارند. این امر باعث شده این سنگ ها نه تنها نظر بازار داخلی را به خود جذب کرده بلکه در لیست سنگ های صادراتی قرار گیرند.

قیمت سنگ انگورک دهبید نسبت به دیگر سنگ های دهبید پایین تر است. با این وجود از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار است. هرچند که در ایران استاندارد خاصی برای تعیین کیفیت سنگ ها وجود ندارد اما می توان در مورد سطح کیفیت سنگ دهبید به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع و جنس سنگ
  • نداشتن ناخالصی و پوسیدگی
  • سورت دقیق و حداقل بازی رنگ
  • ضخامت سنگ
  • دقیق و گونیا بودن ابعاد سنگ
  • ساب سنگ
  • لب پر نبودن سنگ
  • نوع و مراحل فراوری سنگ همچون استفاده از موادی مانند رزین، اپوکسی، uv، توری پشت سنگ و لقمه ساب.
  • نحوه حمل و ارسال سنگ و خدمات پس از فروش

مطمئنا هر چه کیفیت سنگ بالاتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود. همین طور هر چه سایز و ضخامت سنگ بیشتر شود بر قیمت آن تاثیر می گذارد. چرا که سایز های بزرگتر یعنی اسلب سنگ، زیبایی بیشتری را دارند که برای کاربرد های کف ساختمان بسیار پرطرفدار هستند. سنگ انگورک دهبید در سراسر ایران یافت می شود. شما در تهران می توانید از سنگ فروشی های معتبر این سنگ را به صورت حضوری و آنلاین سفارش دهید. البته مهم است که قبل از خرید کیفیت و قیمت های کارگاه های مختلف را با هم مقایسه کنید.

کارخانه سنگ مرمریت دهبید انگورک

سنگ انگورک دهبید

وقتی حرف از سنگ های دهبید می شود یعنی داشتن زیبایی و کیفیت در کنار یکدیگر. سنگ های دهبید که معدن آن ها واقع در صفاشهر در فاصله ی 185 کیلومتری شمال شیراز می باشد همگی دارای خصوصیات یکسانی هستند. از جمله استحکام بی‌نظیر سنگ، تنوع و زیبایی رنگ و همینطور صیقلی و جلاپذیری. سنگ های مرمریت جزء بهترین سنگ های مرمریت ایران بوده که در کارخانه های مجهز و پیشرفته ی سنگبری فراوری می شوند.

در میان این سنگ ها سنگ مرمریت دهبید زمینه ی بسیار شفاف و روشنی داشته که حاوی رگه های یخی صورتی روشن است که به آن جلوه ای خاص و منحصر به فرد می دهد. همین امر سبب شده تا این سنگ برای نمای داخلی محیط های اداری، تجاری، لابی ها و همین طور ساختمان های مجلل مورد استفاده ی بسیار قرار گیرد. این سنگ معمولا بسته به کاربرد آن در سایز های بزرگ تولید می شود.

از کاربرد های سنگ در فضای داخلی ساختمان می توان به سنگ کف، پوشش دیوار، سنگ آسانسور، سنگ پله و … نام برد. بدلیل رنگ آن فضایی گرم و مجلل را در محیط ایجاد می کند. از سنگ های دهبید برای فضای خارجی خیلی استفاده نمی شود. زیرا این سنگ ها در برابر نور خورشید رنگ دانه های خود را از دست می دهند.

معدن سنگ دهبید در پنج کیلومتری دهبید یکی از بخش های شهر صفاشهر واقع در استان فارس می باشد. از ویژگی های برجسته ی سنگ دهبید مقاومت سایشی بالا، ساب پذیری بالا و همین طور جذب آب بسیار پایین است. البته در فراوری سنگ های مرمریت از موادی همچون رزین برای افزایش مقاومت در برابر نفوذ رطوبت استفاده می شود که عملا جذب رطوبت را به صفر می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما