فروش و قیمت اسلب سنگ مرمریت دهبید زارع

امروزه جهت لوکس و زیبا شدن دکوراسیون و نمای داخلی خانه ها از سنگ های خاص و زیبایی مانند سنگ مرمریت دهبید زارع استفاده می کنند؛ که هم دارای مقاومت خوبی در برابر انواع فشار و سایش هستند و هم سبب جذابیت نمای داخلی می شوند. سنگ دهبید زارع یکی از انواع سنگ های مرمریت کرم رنگ می باشد که در طیف رنگ های کرم روشن و کرم تیره موجود می باشد. این نوع سنگ به دلیل دارا بودن ویژگی های خوبی مانند رنگ روشن و جلا پذیری یکی از انواع سنگ های مرغوب منطقه دهبید می باشد. معدن این نوع سنگ در استان فارس و در نزدیکی و حوالی شهرستان صفاشهر قرار دارد. استان فارس از استان هایی است که دارای معادن بسیاری است و سنگ های استخراج شده از آن ها دارای مرغوبیت و محبوبیت زیادی است.

قیمت سنگ مرمریت دهبید زارع

سنگ مرمریت دهبید زارع

هر نوع سنگی با توجه به فاکتور ها و کیفیت و ویژگی های خاصی که دارد تعیین قیمت می شود. در ادامه به عوامل تاثیر گذار در قیمت این نوع سنگ اشاره می کنیم. هر مقدار که رنگ این نوع سنگ روشن تر باشد و یکنواخت و یک دست تر باشد دارای قیمت بالا تری نیز می باشد. از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت وجود رگه ها و فسیل ها می باشد که هر چقدر کم رگه و کم فسیل باشد قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود.

یکی از عواملی که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سنگ مرمریت دهبید زارع دارد ضخامت آن می باشد. سنگ های با ابعاد بزرگ تر و برش های دقیق تر دارای قیمت بالا تری نیز هستند. جهت اطلاع از نحوه سفارش این نوع سنگ در ابعاد مختلف می توانید از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های سنگ دهبید زارع

سنگ مرمریت دهبید زارع

این نوع سنگ کاربرد های بسیاری در ساختمان ها و محیط های کاری دارد. سنگ دهبید زارع شکوه و زیبایی خاصی به نمای ساختمان ها می دهد و در تمامی بخش های داخلی ساختمان ها می توان از آن استفاده کرد. از مهم ترین کاربرد های این نوع سنگ استفاده به عنوان سنگ کف می باشد.

از جمله کاربرد های مهم آن می توان به سنگ کف لابی هتل ها، نمای داخلی، به عنوان سنگ کف پله ها و پارکینگ، به عنوان سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی لوکس و هم چنین دیوار لابی ها اشاره کرد. استفاده از این نوع سنگ با رنگ زمینه ای کرم روشن و تیره در نمای ساختمان ها و واحد های تجاری جذابیت خاصی به آن ها می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما