قیمت روز انواع سنگ مرمریت دهبید ممتاز

قیمت روز انواع مرمریت دهبید در ابعاد اسلب و تایل در سورت های سوپر، ممتاز و درجه یک در تهران و شیراز را به راحتی دریافت کنید. در در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت روز سنگ دهبید آشنا کنیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید این نوع سنگ را دارید و می خواهید با قیمت آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

قیمت روز سنگ دهبید ممتاز

قیمت روز سنگ دهبید

سنگ دهبید یک نوع از سنگ های مرمریت می باشد که از معادن مختلفی در استان فارس و در حوالی شهرستان صفاشهر استخراج می شود. برای کف ساختمان های خود و هم چنین کف هتل ها و پذیرایی های شیک می توانید از سنگ مرمریت دهبید استفاده کنید. زیرا دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی در برابر رفت و آمد ها می باشد. بازار این نوع سنگ به دو صورت بازار اصلی شامل بازار داخلی و بازار خارجی و صادراتی می باشد.

قیمت سنگ دهبید بسته به کیفیت و ابعاد و معدن سنگ مورد نظر ارقام متفاوتی دارد. عوامل بسیاری در قیمت روز سنگ دهبید تأثیر گذار خواهد بود.

سورت دهبید پلنگی: این سنگ دارای طرح های گوناگونی است. سنگ دهبید پلنگی در سایزهای مختلفی وجود دارد مانند اسلب و قیمت آن با دیگر سنگ ها متفاوت است.

دهبید روشن: از این سنگ برای ساخت کف ساختمان ها استفاده می کنند. نکته قابل توجه این سنگ که توانسته مشتریان زیادی به خود جذب کند برش اندازه دلخواه مشتری است.

دهبید تیره: این سنگ زیبایی فراوانی دارد و هر کدام از آن ها مطابق درجه بندی هایشان قیمتی جداگانه دارند.

نمایندگی فروش سنگ دهبید

قیمت روز سنگ دهبید

امروزه یکی از دغدغه های اصلی و مهم مشتریان، خرید از یک نمایندگی یا مکان مورد اطمینان برای تهیه سنگ های دهبید و انواع آن است. امروزه اطمینان به فروشنده ها بسیار کم شده است. ما چگونه می توانیم به فروشندگان اطمینان کنیم که کالا را به قیمت روز به ما بدهند. در جواب به این افراد می توان گفت؛

برای خرید کالاهای مهم همچون سنگ دهبید باید به مراکز معتبری رجوع کرد. مراکز معتبر و درجه یک این نوع سنگ ها را به شما به قیمت روز سنگ دهبید می فروشند. تنها کافی است تا نمایندگی های معتبر شهر خود را بشناسید و برای خرید سنگ دهبید با قیمت مناسب، به آنها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما