قیمت سنگ مرمریت پرشین سیلک در تهران

قیمت سنگ مرمریت پرشین سیلک در تهران چقدر است؟ آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و شیک بودن دکوراسیون داخلی منازل و حتی محل کار خود اهمیت می دهید؟ سنگ مرمریت پرشین سیلک از آن دسته سنگ های زیبایی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبا جلوه دادن دکوراسیون داخلی و نمای خانه ها دارد. این نوع سنگ دارای رنگ طوسی از روشن به تیره می باشد. جهت اطلاع از قیمت انواع سنگ پرشین سیلک و هم چنین نحوه ثبت سفارش از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با همکاران ما تماس بگیرید. سنگ سیلک امپرادور بیشتر با سایز های بزرگ برش داده شده و فرآوری می شود. این نوع سنگ را با نام سنگ امپرادور نیز می شناسند. خاستگاه اصلی این نوع سنگ لوکس در استان فارس و در نزدیکی شهرستان نی ریز می باشد.

سنگ مرمریت پرشین سیلک

ویژگی ها و قیمت سنگ پرشین سیلک

سنگ مرمریت پرشین سیلک

هر نوع سنگی دارای ویژگی ها و مشخصات مختص به خود می باشد که سبب تمایز آن ها از همدیگر می شود. این نوع سنگ نیز دارای یک سری مشخصات می باشد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت این نوع سنگ در بازار های داخلی و خارجی شده است تراکم بالای آن می باشد. یکی دیگر از فاکتور های مهم در تعیین مرغوبیت و استفاده زیاد از آن مقاومت فشاری مناسبی است که این نوع سنگ دارد. رنگ و طرح این نوع سنگ بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و از جمله لوکس ترین انواع سنگ های به کار برده شده در نمای داخلی می باشد. مقاومت سایشی و ساب پذیری بالایی که این نوع سنگ دارد سبب جلب مشتری می شود.

سنگ مرمریت پرشین سیلک چیست؟

سنگ مرمریت پرشین سیلک

استان فارس یکی از استان های غنی از نظر معادن در سطح کشور می باشد که تعداد زیادی از این معادن سورت های صادراتی خوبی را دارا می باشند. انبار ها و شرکت های عرضه کننده این نوع سنگ در سطح کشور بسیار زیاد می باشند. این نوع سنگ پس از استخراج از معادن برای برش و فرآوری به کارخانه ها انتقال داده شده تا مراحل نهایی تولید آن انجام گیرد. بعضی از مراکز عرضه کننده با خرید و فروش مستقیم این نوع سنگ سبب کاهش قیمت آن و فروش بالا شده اند. با خرید این نوع سنگ از نمایندگی های مستقیم عرضه کننده هم آن را با قیمتی بسیار مناسب و پایین خریداری کنید و هم محصول خود را با کیفیت بسیار بالایی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما