قیمت سنگ مرمریت زارع دهبید

دریافت قیمت سنگ مرمریت زارع دهبید به صورت مستقیم و بدون واسطه یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است. در شرایط بازار امروز قیمت ها روزانه درحال تغییر هستند. برای دریافت آخرین قیمت ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سنگ مرمریت زارع دهبید

سنگ دهبید زارع

سنگ مرمریت دهبید زارع یکی از مرغوب ترین سنگ های معادن شهر دهبید است. این سنگ در سورت های ممتاز، درجه یک و درجه دو تولید و فرآوری می شود. در سنگبری ها و کارخانه های صفاشهر که با فاصله کمی از این معدن قرار دارند این سنگ با بالاترین کیفیت و بهترین دستگاه های روز دنیا تولید و روانه بازار می شود. در بازار سنگ ایران و حتی بازار های جهانی، سنگ دهبید خریداران و طرفداران زیادی دارد و سنگ شناخته شده ای به حساب می آید.

سنگ دهبید زارع

ویژگی های سنگ دهبید زارع

سنگ زارع دهبید دارای زمینه رنگی روشن و کرم است که در ظاهر آن می توان رگه های خاکستری را پیدا کرد. که در برخی سورت ها تعداد این رگه ها بیشتر است.
در کارخانه بعد از طی مراحل برش و ساب نهایی یکی از ملاک های سورت بندی و دسته بندی سنگ همین رگه های خاکستری است. هرچه مقدار این رگه ها در سنگ بیشتر می شود سنگ مرغوبیت کمتری دارد و قیمت آن هم به طبع پایین تر می آید.
سنگ مرمریت زارع دهبید یکی از سنگ های مشابه سنگ معدن اصلی دهبید یا همان معدن چاه مرغی است. که در زمان تعطیلی معدن اصلی دهبید از استقبال و خرید خوبی برخوردار بوده است.
سنگ های مرمریت معمولا دارای خطوط آهکی هستند که هر چه مقدار این خطوط کمتر باشد سنگ مرمریت مقاومت بیشتری دارد.
برای بالا بردن مقاومت سنگ در پشت آن توری می چسبانند هم چنین این توری کمک می کند سنگ به خوبی به ملات بچسبد و محکم در جای خود قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما