مشخصات و قیمت سنگ دهبید روشن

سنگ دهبید روشن چه مشخصاتی دارد؟ این سنگ در چه مکان هایی بیشترین استفاده را دارد؟ مشخصات و خصوصیات سنگ دهبید چیست؟
به دلیل خانه نشین شدن بشر امروزی و انجام اغلب کسب و کار ها در محیط خانه و محیط های بسته ای مانند محیط کار و شرکت ها به صورت اینترنتی ایجاب می کند که نمای داخلی محیطی که در آن زندگی می کنیم و یا کار می کنیم از زیبایی خاصی برخوردار باشد و فرد در آن احساس آرامش کند.

سنگ دهبید روشنسنگ های مرمریت دهبید دارای انواع مختلفی هستند و در طیف رنگ های کرم روشن تا بژ موجود می باشند. این نوع سنگ ها دارای طرفداران زیادی در بین طراحان و معماران داخلی هستند و محبوبیت این نوع سنگ ها از مرز های جغرافیایی نیز گذشته و و در بین معماران خارجی نیز بسیار مشهور و محبوب می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش سنگ دهبید روشن از طریق شماره تماس های درج شده در پایان این مطلب با ما در تماس باشید.

کاربرد سنگ مرمریت دهبید در ساختمان ها

سنگ دهبید روشن

زمانی که از این نوع سنگ ها برای کف ساختمان ها و هتل ها استفاده می شود زیبایی و جذابیت خاصی به نمای داخلی می دهد. به این نکته نیز باید توجه داشت که مقاومت بالای سنگ مرمریت برای کف سازی از دلایل استفاده از آن ها در کف ساختمان ها می باشد. افرادی که از این نوع سنگ ها برای کف ساختمان های خود استفاده می کنند دیگر نگران رفت و آمد های پر تکرار نباشند زیرا در مقابل سایش نیز مقاوم می باشند. استفاده از سنگ های دهبید برای پله ها و راه پله ها و هم چنین دیوار لابی هتل ها از کاربرد های مهم آن ها می باشد.

ویژگی ها و مشخصات سنگ دهبید روشن

سنگ دهبید روشن

عوامل و فاکتور های بسیاری وجود دارند که در تعیین درجه و کیفیت سنگ های مرمریت دهبید تاثیر گذار هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. عدم وجود ترک و پوسیدگی در این نوع سنگ ها نشان از کیفیت و مرغوبیت آن ها می باشد. رنگ یکنواخت و یک دست بودن و شفافیت در تمام سطوح آن از ویژگی های مرغوب ترین نوع آن می باشد. عدم وجود لب پر بودن در تمام سطوح سنگ هم از فاکتور های مهم در تعیین مرغوبیت آن می باشد. داشتن ضخامت مناسب و ساب پذیری سنگ های مرمریت دهبید در تعیین قیمت و مرغوبیت آن ها بسیار مهم می باشد. سنگ دهبید روشن از سنگ های مرمریت دهبید با رنگ کرم می باشند که از جمله رنگ های بسیار محبوب و پر طرفدار برای نمای داخلی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما