نمایندگی فروش سنگ مرمریت دهبید زارعی

سنگ دهبید زارعی به رنگ کرم روشن یکی از بهترین انتخاب ها برای فرش کردن کف ساختمان یک واحد تجاری است. اسلب سنگ دهبید با قیمت مقرون به صرفه نسبت به سنگ های خارجی و وارداتی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان هاست. برای دریافت قیمت سنگ دهبید زارع در سایز های اسلب و تایل با مشاور فروش مجموعه سنگ عمارت تماس بگیرید.

سنگ دهبید زارعی

سنگ مرمریت دهبید زارع یکی از پر کاربرد ترین انواع سنگ های ساختمانی است که پس از مرحله ساب نهایی دارای زیبایی و جذابیت خاصی می شود. این نوع سنگ اغلب به صورت اسلب و ابعاد بزرگ فراوری می شود. معدن این نوع سنگ در 50 کیلومتری شهرستان صفاشهر از توابع استان فارس قرار دارد. مقاومت این نوع سنگ نسبت به سایر سنگ های مشابه بسیار بالا تر می باشد.

خرید سنگ دهبید زارعی

سنگ دهبید زارعی

آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به جذابیت و زیبایی نمای داخلی ساختمان خود اهمیت می دهید؟ سنگ دهبید به دلیل مرغوبیت و کاربرد بسیاری که دارد بسیار پر طرفدار بوده و به فراوانی در همه مراکز فروش مصالح ساختمانی موجود می باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از سفارش، خرید خود از مرکز مورد نظر از موجود بودن سنگ مورد نظر اطمینان حاصل کنید تا در صورت نبود در کار شما وقفه ایجاد نشود.

توجه داشته باشید که افرادی سودجو در بازار هستند که به جای فروش سنگ اصل نوع تقلبی آن را به مردم می فروشند. در هنگام خرید این نوع سنگ دقت داشته باشید که یک دست و یکنواخت باشد و هم چنین گوشه ها سالم و بدون نقص باشد. اگر می خواهید سنگی بدون نقص و مشکلی را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی مراجعه فرمایید.

انواع سورت های مختلف سنگ مرمریت دهبید

سنگ دهبید زارعی

سنگ های دهبید پس از مرحله استخراج از معادن برای سورت بندی و فراوری به کارخانه های مختلفی انتقال می یابند. به صورت مختصر و جزئی انواع سورت بندی های مختلف آن شامل سنگ دهبید کرم روشن، سنگ دهبید گل دار و سنگ دهبید بژ می باشند. از نوع کرم روشن سنگ دهبید برای کف ساختمان ها و هتل های لوکس استفاده می شود.

استفاده از این نوع سنگ به دلیل روشن بودن آن می تواند تاثیر خوبی در روشنایی محیط داخلی ساختمان ها داشته باشد. سنگ دهبید گل دار دارای طرح های مختلفی از جمله گل یخی و پلنگی می باشد که از آن به صورت پلاک در دیوار های داخلی و به صورت تایل در سنگ فرش ها استفاده می شود. سنگ دهبید بژ نیز از جمله سنگ های مرمریت جذاب و زیبای ایرانی است که کاربرد ها و مصارف فراوانی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما