فروش انواع سنگ مرمریت دهبید ممتاز

قیمت سنگ مرمریت دهبید ممتاز بسته به کیفیت و ابعاد و معدن سنگ مورد نظر ارقام متفاوتی دارد. برای خرید اسلب سنگ دهبید و همچنین ابعاد تایل به صورت انبوه می توانید روی مجموعه سنگ عمارت حساب ویژه باز کنید. کارخانه های تولید سنگ دهبید در نزدیکی این شهر و در شهرک صنعتی صفاشهر قرار گرفته اند.

سنگ دهبید ممتاز

مشخصات ظاهری سنگ مرمریت دهبید

سنگ دهبید ممتاز

امروزه سنگ های ساختمانی دنیای متنوعی از انواع رنگ ها و طرح های مختلفی دارند تا بتوانند نیاز و سلیقه مشتری را رفع نمایند. اگر می خواهید در انتخاب یک نوع سنگ ساختمانی بهترین انتخاب و گزینه را داشته باشید می توانید از طریق کارشناسان با تجربه ای که در فروشگاه اینترنتی و سایت ما حضور دارند اقدام نمایید. هر نوع سنگی دارای ظاهری مختص به خود می باشد که سنگ های دهبید نیز از این قاعده جدا نیستند.

سنگ های مرمریت دهبید دارای تنوع رنگ زیادی هستند و این یکی از مزیت های بسیار خوب آن ها می باشد که سبب محبوبیت آن ها شده است. این نوع سنگ ها در طیف رنگ کرم روشن مایل به سفید تا نسکافه ای تیره موجود می باشند که می تواند نیاز انواع سلیقه ها را رفع نماید. تنوع بالای رنگ این نوع سنگ ها با کیفیت آن ها هم خوانی دارد و به این صورت نیست که تنوع رنگ بر کیفیت آن ها تاثیر منفی داشته باشد. سنگ های مرمریت این منطقه براق می باشند و ظاهری یکدست و شفاف دارند که به راحتی نور را منعکس کرده و ظاهری زیبا به نمای داخلی می دهند.

بازار خرید و فروش سنگ دهبید ممتاز

سنگ دهبید ممتاز

سنگ دهبید یک نوع از سنگ های مرمریت می باشد که از معادن مختلفی در استان فارس و در حوالی شهرستان صفاشهر استخراج می شود. برای کف ساختمان های خود و هم چنین کف هتل ها و پذیرایی های شیک می توانید از سنگ مرمریت دهبید استفاده کنید زیرا دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی در برابر رفت و آمد ها می باشد. بازار این نوع سنگ به دو صورت بازار اصلی شامل بازار داخلی و بازار خارجی و صادراتی می باشد.

این نوع سنگ به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه خریداران و مشتریان خارجی نیز می باشد و سالانه تعداد فراوانی از سنگ های دهبید در ابعاد و ضخامت های متنوع به بازار های خارجی عرضه می شوند. سالانه تمام یا درصد قابل توجهی از سنگ قواره و کوپ های سنگ دهبید در تعدادی از معادن به کشور های خارجی صادر می شود. در بسیاری از کارخانه ها با تاکید بر فناوری جدید لاشه این سنگ ها را برش داده و به صورت های تخصصی فراوری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما