فروش مستقیم سنگ مرمریت زارع دهبید

آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تولید کننده های سنگ های مرمریت دهبید هستید؟ آیا از آن جمله افرادی هستید که قیمت آن را دنبال می کنید؟ سنگ زارع دهبید یکی از انواع سنگ های پر کاربرد محبوب برای نمای داخلی و کف پله ها می باشد که سالیانه مقادیر بسیار بالایی از آن از معادن دهبید استخراج شده و به مصرف داخلی می رسد. هم چنین در سطح خارجی و در زمینه صادرات نیز دارای طرفداران زیادی است. این نوع سنگ ها پس از استخراج از معادن به کارخانه ها انتقال داده شده و طبق نیاز مشتری برش داده شده و تولید می شوند.

بازار فروش سنگ مرمریت زارع دهبید

سنگ زارع دهبید

سنگ های مرمریت از جمله سنگ هایی هستند که شکل و نمایی بسیار زیبا و لوکس به نما های داخلی و بیرونی ساختمان ها و هتل های شیک می دهند. این زیبایی و لوکس بودن سبب شده است که این نوع سنگ ها بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان ساختمان ها و بنا ها قرار گیرند.

سنگ مرمریت زارع یکی از انواع سنگ های گران قیمت ایرانی است که در زمینه صادرات نیز بسیار پر فروش است و سالیانه مقادیر بالایی از آن به کشور های دیگر صادر می شود. اگر قصد خرید این نوع سنگ را دارید به شما پیشنهاد می کنیم آن را از نمایندگان فروش این نوع سنگ ها خریداری فرمایید. زیرا با حذف واسطه ها سبب کاهش قیمت شده و خریداران سود بیشتری نصیبشان می شود.

معدن سنگ دهبید زارع

سنگ زارع دهبید

در منطقه شمال استان فارس معادن بسیار زیادی وجود دارند که به سنگ های کرم رنگ این مناطق عموما سنگ مرمریت دهبید می گویند که از نظر ساختاری و حتی ظاهر بسیار به همدیگر شبیه هستند. از جمله این معادن می توان به دهبید کوه سفید، دهبید نسکافه ای، دهبید شایان، دهبید زارع، دهبید آرین، دهبید انگورک و دهبید حسن آباد اشاره کرد.

سنگ های مرمریت زارع به دلیل ویژگی های خاصی که دارند و هم چنین مرغوبیت و کیفیت بالای آن ها، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خریداران سنگ می باشند. سنگ های مرمریت زارع یکی از متنوع ترین انواع سنگ های دهبید می باشند که دارای رنگ بندی های متنوعی نیز هستند. سنگ زارع دهبید دارای رگه های کریستالی و آهن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما