فروش سنگ پرشین سیلک در شمس آباد تهران

سنگ پرشین سیلک یا سیلک امپرادور به رنگ طوسی روشن و تیره در نی ریز یافت می شود. از معادن اصلی این سنگ می توان به معدن هاشمی، بیات و رحماندوست در نی ریز فارس اشاره کرد. برای خرید و فروش سنگ پرشین لطفا از طریق راه های ارتباطی تماس بگیرید.

 

سنگ پرشین سیلکسنگ مرمریت پرشین سیلک یکی دیگر از انواع سنگ های مرمریت می باشد که بسیار مورد توجه معماران و طراحان داخلی می باشد. این نوع سنگ دارای زمینه ای با رنگ طوسی کرم بوده و خطوط و رگه هایی با رنگ سفید در آن دیده می شود که جذابیت خاصی به آن می دهد.

سنگ سیلک امپرادور از معادن نیریز استخراج می شود و کاربرد های بسیاری دارد. این نوع سنگ در انواع و روش های مختلفی فراوری می شود که قیمت هر کدام متفاوت می باشد. این سنگ در مقایسه با کیفیت آن از قیمت مناسبی برخوردار است.
در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت خرید و نحوه فروش انواع سنگ معدن پرشین سیلک هاشمی و معدن بیات و هم چنین نحوه سفارش آن از طریق شماره تماس های درج شده در پایان این مطلب با ما در ارتباط باشید.

سنگ سیلک امپرادور نی ریز

سنگ پرشین سیلک

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم قیمت این نوع سنگ ها نسبت به مرغوبیت آن ها مناسب می باشد و خریدار می تواند خرید سنگ پرشین سیلک را در اولویت های خود قرار دهد. علاوه بر این که قیمت این نوع سنگ ها مناسب می باشد ممتاز نیز می باشند. از عواملی که در قیمت این نوع سنگ تاثیر گذار هستند یک دست و یکنواخت بودن آن ها می باشد و ویژگی یکدست و یکنواخت بودن به طور ذاتی در این نوع سنگ موجود می باشد. ضخامت و اندازه سنگ های مرمریت تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی آن ها دارد و هر مقدار که ضخامت و اندازه آن ها بیشتر باشد قیمت بالا تری نیز دارند.

ویژگی های سنگ پرشین سیلک شیراز

سنگ پرشین سیلک

این سنگ مرمریت دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود می باشد که سبب تمایز آن از سایر سنگ های مرمریت شده است. این نوع سنگ ها در دو رنگ طوسی روشن و طوسی تیره موجود می باشند که رنگ های زمینه ای آن ها می باشند. به دلیل زیبایی خاصی که این نوع سنگ ها دارند استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی ساختمان ها جذابیت خاصی به آن ها می دهد.

این نوع سنگ ها به دلیل تراکم بالایی که دارند جذب آب کمی نیز دارند و این مورد از ویژگی های بسیار خوب آن ها می باشد. استحکام بالا و ساب پذیری این گونه سنگ ها سبب شده است تا بتوان از آن ها در کف پله ها و ساختمان ها به راحتی استفاده کرد. برای خرید بهترین سنگ با ما همراه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما