قیمت سنگ پلاک مرمریت دهبید

قیمت سنگ پلاک دهبید بسته به نوع سنگ و قد و پای آن و هم چنین کیفیت ساب و توری پشت سنگ مشخص می شود. گفتنی است قیمت انواع سنگ دهبید کرم و سفید رنگ به نسب دیگر رنگ ها بالا تر است. برای خرید پلاک سنگ دهبید شایان در متراژ های بالا می توانید از طریق راه های ارتباطی در اسرع وقت ارتباط بگیرید.
سنگ پلاک دهبید

نمای داخلی یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان های شیک و لوکس می باشد که برای آن ها از سنگ های زیبا و جذاب استفاده می شود. سنگ مرمریت دهبید مختص برای نما و دکوراسیون های داخلی می باشد و استفاده از آن ها در نمای خارجی سبب رنگ پریدگی آن ها می شود زیرا نور خورشید بر آن ها اثر منفی دارد.
بیشترین میزان تولید سنگ های مرمریت دهبید پس از استخراج از معادن در خود استان فارس می باشد. البته تولید این نوع سنگ ها در استانهای دیگری مانند اصفهان و تهران نیز صورت می گیرد. سنگ پلاک دهبید به دلیل سطح صیقلی و زیبایی ظاهری و مقاومت خوبی که دارد به طور عمده در ساختمان سازی و نمای داخلی ساختمان ها کاربرد های وسیعی دارد. توجه داشته باشید سنگ پلاک یک نوع سنگ تزیینی می باشد و برای کاربرد های سنگین مناسب نیست.

پارامتر های مهم در تعیین درجه بندی سنگ

سنگ پلاک دهبید

در تعیین قیمت هر نوع کالا و محصولی پارامتر ها و فاکتور هایی دخیل هستند که شاید بعضی از آن ها بیشتر مورد توجه باشد و برجسته تر باشد. نوع سنگ یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. بعضی از سنگ ها به دلیل استفاده از روش های جدید و به روز فراوری دارای کیفیت بالایی هستند و بنابراین قیمت بالاتری نیز دارند
از موارد دیگر عدم ناخالصی و پوسیدگی در سنگ ها می باشد که در تعیین قیمت موثر است. اندازه و ضخامت سنگ نیز از فاکتور هایی است که قیمت را تعیین می کنند. هر مقدار ابعاد سنگ بزرگ تر باشد قیمت گران تری نیز دارد. از دیگر عوامل می توان به لب پر نبودن، ساب سنگ، سورت دقیق و نحوه حمل و ارسال سنگ اشاره کرد.

سنگ پلاک دهبید با کیفیت را از کجا بخریم؟

سنگ پلاک دهبید

شاید سوال خیلی از افراد و خریداران این باشد که سنگ دهبید با کیفیت را از کجا خریداری نماییم؟ پاسخ این است که به طور دقیق نمی توان گفت کدام مرکز مناسب خرید این نوع سنگ ها می باشند و کدام فروشگاه مناسب نیستند. در حالت کلی فروشگاه های معتبر سنگ با کیفیت و مرغوب را از طریق نمایندگان خود به فروش می رسانند. این گونه نمایندگان با دسترسی مستقیم به کارخانه ها سنگ های با کیفیت را با قیمتی مناسب به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهند. سنگ پلاک مرمریت دهبید برای نمای داخلی با کیفیتی عالی را از ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما