قیمت سنگ پرشین سیلک در شمس آباد تهران

قیمت سنگ مرمریت طوسی پرشین سیلک نی ریز در شمس آباد تهران را به راحتی و با یک تماس تلفنی از مدیر فروش مجموعه دریافت کنید. در این قسمت قصد داریم تا به معرفی سنگ مرمریت پرشین سیلک که یکی از محبوب ترین سنگ های مرمریت برای طراحی داخلی می باشد بپردازیم. اگر به زیبایی و جذابیت دکوراسیون منازل و محیط کار خود اهمیت می دهید انتخاب سنگ های مرمریت خاکستری پرشین می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

قیمت سنگ پرشین
این نوع سنگ ها پس از استخراج از معادنی که در استان فارس واقع هستند جهت فرآوری و برش نهایی به کارخانه هایی با ماشین آلات بزرگ و پیشرفته انتقال داده می شوند. این نوع سنگ ها در دو رنگ زمینه طوسی روشن و تیره استخراج می شوند و دارای رگه های سفید می باشند. سنگ های مرمریت سیلک امپرادور علاوه بر مصارف داخلی کشور در سطح خارجی نیز طرفداران زیادی دارند و از سنگ های صادراتی می باشند.

قیمت سنگ پرشین چگونه تعیین می شود؟

قیمت سنگ پرشین

قیمت کالا ها و محصولات از عواملی هستند که در نگاه اول علاوه بر کیفیت بسیار مورد توجه خریدار می باشد. قیمت سنگ پرشین سیلک تحت تاثیر عوامل مختلفی است که عدم وجود هر کدام از آن ها سبب کاهش قیمت آن و هم چنین کیفیت پایین آن می شود. نوع و نحوه فراوری این نوع سنگ ها تاثیر بسیار مستقیمی بر روی قیمت آن ها دارد.
ضخامت و قطری که برای این نوع سنگ ها  تعیین می شود بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است. اندازه سنگ های مرمریت فراوری شده از عوامل مهم تاثیر گذار بر روی قیمت می باشند. جهت اطلاع دقیق از قیمت سنگ سیلک امپرادور با کیفیت و مرغوب از طریق این سایت با ما همراه باشید.

کاربرد سنگ مرمریت پرشین سیلک نی ریز

قیمت سنگ پرشین

به دلیل جذابیت و کیفیت بالایی که سنگ های پرشین سیلک دارند استفاده ها و کاربرد های بسیاری نیز دارند. یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع سنگ ها استفاده از آن ها به عنوان سنگ فرش می باشد که در ساختمان ها و هتل های شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین استفاده از این سنگ ها در نمای داخلی و دکوراسیون های داخلی می باشد.
زیرا این نوع سنگ ها با رنگ زیبا و جذابیتی که دارند زیبایی خاصی به نمای داخلی ساختمان ها می دهند. به کار بردن این نوع سنگ ها در پله ها و راه پله از دیگر کاربرد های مهم آن ها می باشد که یکی از دلایل آن استحکام و مقاومت بالای آن ها در مقابل فشار و سایش می باشد. قیمت سنگ طوسی نی ریز نسب به دیگر سنگ های مرمریت هم رده بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما