قیمت خرید سنگ مرمریت پرشین سیلک اصفهان

سنگ پرشین سیلک یکی از انواع سنگ های لوکس و فوق العاده زیبا می باشد که گزینه مناسبی برای کف و دیواره های لابی و ساختمان های لوکس است. جهت اطلاع از قیمت خرید سنگ پرشین سیلک و نحوه سفارش این نوع سنگ می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در پایان این مطلب با همکاران و نمایندگان فروش ما در این سایت ارتباط برقرار کنید. از مزایای این نوع سنگ می توان به استحکام بالا، جذب پایین آب و ساب پذیری خوب آن اشاره کرد. یکی از مهم ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های سنگ پرشین سیلک یکنواختی رنگ آن می باشد که سبب شده است تا مورد توجه بسیاری از طراحان و کارفرمایان قرار گیرد.

قیمت و مشخصات سنگ پرشین سیلک اصفهان

خرید سنگ پرشین سیلک

محل اصلی استخراج سنگ پرشین سیلک در نزدیکی شهرستان نی ریز از استان اصفهان می باشد. این نوع سنگ در مقابل رطوبت و ساییده شدن مقاومت بالایی دارد که این ویژگی قابلیت استفاده از آن را در فضاهای مختلف فراهم می کند. انواع این نوع سنگ با توجه به فن آوری به کاربرده شده در تولید آن قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد. این نوع سنگ دارای قیمت مناسب و پایینی نسبت به کیفیت و مرغوبیت آن دارد و توجه طراحان و خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

سنگ مرمریت پرشین سیلک دارای کاربرد های بسیاری است و برای سنگ فرش ها و هم چنین دکوراسیون های شیک و لوکس در راه پله و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های
مهم این نوع سنگ ها یکدست بودن رنگ آن ها می باشد.

نحوه خرید انواع سنگ پرشین سیلک

خرید سنگ پرشین سیلک

همان طور که اشاره کردیم این نوع سنگ به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین از فروش خوبی برخوردار است. برای خرید سنگ پرشین سیلک راه های مختلف و فروشگاه های متفاوتی وجود دارد اما همواره خرید از مراکز معتبر بسیار حائز اهمیت است زیرا کیفیت سنگ های عرضه شده توسط آن ها بسیار بالا می باشد. فروشگاه و شرکت ما مفتخر است که با عرضه انواع سنگ های مرغوب و با کیفیت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

اگر قصد خرید سنگ مرمریت پرشین سیلک را برای طراحی دکوراسیون و نمای داخلی ساختمان خود دارید می توانید از طریق فروشگاه آنلاین ما در این سایت اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید. اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت و ابعاد انواع سنگ ها را می توانید با مراجعه به سایت ما کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما