قیمت سنگ مرمریت دهبید آرین

یکی از انواع سنگ های دهبید، سنگ مرمریت دهبید آرین می باشد که زمینه آن دارای رنگی روشن و شفاف می باشد. این نوع سنگ دارای رگه های کریستالی می باشند که در اصطلاح کلی به آن ها شاخ گوزنی می گویند و به صورت گل های یخی دیده می شود. سنگ دهبید آرین دارای سورت بندی های مختلفی است که همه آن ها دارای شفافیت و زیبایی خاصی هستند.
سنگ دهبید آرین یکی از معروف ترین انواع سنگ های دهبید می باشد که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای پروژه های بزرگ و وسیع باشد. این نوع سنگ پس از استخراج از معادن به کارخانه های مختلفی انتقال داده می شود و در بعضی از این کارخانه ها به بیش از سی سورت تقسیم بندی می شود. قیمت سنگ دهبید آرین با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد.

قیمت سنگ دهبید آرین با توجه به کاربردهای آن

قیمت سنگ دهبید آرین

هر نوع سنگی با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارد، دارای قیمت متفاوت و نیز کاربرد های مختلفی است. در حالت کلی این نوع سنگ ها را نمی توان در بیرون از ساختمان ها به کار برد و برای نمای داخلی و دکوراسیون داخلی هتل ها و ساختمان های شیک کاربرد دارند.
یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع سنگ ها به عنوان سنگ فرش می باشد که سبب جذابیت و زیبایی نمای داخلی می شود. سنگفرش کف پله و کف پارکینگ ها یکی دیگر از انواع کاربرد های آن ها می باشد. دیوار لابی و کف لابی هتل ها نیز مکان هایی است که از سنگ دهبید آرین استفاده می شوند.

انواع سنگ های دهبید

قیمت سنگ دهبید آرین

سنگ های دهبید دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام در معدن های مختلفی استخراج می شوند. هم چنین این نوع سنگ ها دارای رنگ های مختلفی از جمله کرم روشن مایل به سفید،کرم مایل به بژ، کرم گل یخی، کرم طرح دار و کرم ساده می باشند. سنگ های دهبید از نظر ظاهری متفاوت بوده و دارای انواعی مانند سنگ دهبید چاه مرغی، سنگ دهبید شایان، سنگ دهبید آرین، سنگ دهبید زارع، سنگ دهبید حسن آباد انگورک، سنگ دهبید ثمین، سنگ دهبید سفید کوه و سنگ دهبید مشکی و یا اسپایدر می باشند.

هر کدام از این سنگ ها دارای خصوصیات ظاهری متفاوت و مختص به خود می باشند که سبب تمایز آن ها از هم شده است. جهت استعلام قیمت سنگ دهبید آرین از طریق سایت ما با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما