قیمت سنگ دهبید مشکی اسپایدر در اصفهان

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر یکی از مرغوب ترین و لوکس ترین سنگ های مورد استفاده در نمای داخلی ساختمان ها می باشد. سنگ دهبید اسپایدر در رنگ های قهوه ای تیره و مشکی موجود می باشند که بنابر مکان مورد استفاده و یا سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع از سنگ های دهبید رگه های طلایی و زرد با طرح های عنکبوتی زیبایی خاصی را به این نوع سنگ ها داده است.
سنگ های دهبید جایگاه خاصی را در بین مشتریان داخلی و خارجی پیدا کرده اند و در زمینه صادرات نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند. علاوه کیفیت و رنگ زیبایی که این نوع سنگ ها دارند قیمت مناسبی است که دارند و سبب فروش بالای آن ها در سطح داخلی و خارجی شده است.

سنگ دهبید مشکی اسپایدر

سنگ دهبید اسپایدر

سنگ های اسپایدر از سنگ های مرمریت تیره رنگ می باشد که بسیار لوکس و زیبا می باشد. این سنگ ها توسط کارخانه های بزرگ و صنعتی و بوسیله دستگاه های پیشرفته و بزرگ بریده و عرضه می شود. سنگ مرمریت مشکی دهبید با نام هایی مانند مشکی اسپایدر دهبید، مشکی سناتور و قهوه ای دهبید شناخته شده است. این نوع سنگ دارای جذب پایین آب می باشد و مقاومت فشاری بالایی دارد و هم چنین ساب پذیری مناسب و بالایی دارد.
سنگ مرمریت دهبید اسپایدر در ابعاد تایل، طولی و پله فرآوری و تولید می شوند. ترکیب این نوع سنگ ها با سنگ هایی با رنگ های سفید و کرم زیبایی بسیار منحصر به فرد و شیکی را به فضای داخلی می دهد.

خرید و فروش اینترنتی سنگ دهبید اسپایدر

سنگ دهبید اسپایدر

سنگ های دهبید از معادن استان فارس و در شهرستان های اطراف آن استخراج شده و پس از مرحله استخراج به کارخانه های مختلفی در سطح کشور انتقال داده می شوند و در آن جا با استفاده از دستگاه های بزرگ و پیشرفته در ابعاد و اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند.
هنگام خرید اینترنتی این نوع سنگ ها توجه داشته باشید که سنگ و کالای مورد نظر خود را از طریق مراکز و شرکت های معتبر خریداری نمایید. زیرا این مراکز معتبر، سنگ مورد نظر خود را از طریق نمایندگان فروش مستقیم خود و با مرغوبیت بالایی به فروش می رسانند. جهت سفارش سنگ های دهبید در انواع اندازه ها و ابعاد متنوع و با ضخامت مناسب و دلخواه از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما