فروش بدون واسطه سنگ دهبید درجه یک

فروش بدون واسطه سنگ دهبید درجه یک زیر قیمت بازار به همراه تخفیف ویژه برای متراژ های بالا از طریق این مجموعه و سایت در حال انجام است. سنگ دهبید درجه یک را از کجا بخریم؟ بهترین قیمت سنگ مرمریت درجه یک دهبید چقدر است؟ بزرگترین تولیدکنندگان سنگ دهبید کدامند؟

با ما همراه باشید تا به پرسش های متداول در مورد سنگ درجه یک دهبید پاسخ دهیم.

سنگ دهبید درجه یک

سنگ دهبید درجه یک

بزرگ ترین تولیدکنندگان سنگ درجه یک دهبید در خود شهر دهبید و در نزدیکی معدن سنگ دهبید قرار گرفته اند. این کارخانه ها امتیاز نزدیکی به معادن سنگ دهبید را دارند و کرایه سنگ خام برای آن ها به نسبت کارخانه های فعال در تهران کمتر است. پس با کاهش هزینه ها می توانند سنگ را به قیمت مناسب تری تحویل مشتری دهند.

سنگ دهبید درجه یک را می توانید از نمایندگی های معتبر در مراکز استان ها خرید کنید. هم چنین اگر به دنبال خرید با مناسب ترین قیمت هستید، به صورت حضوری به کارخانه های فرآوری این سنگ مراجعه فرمایید.

سنگ دهبید درجه یک

معدن سنگ دهبید کجاست؟

اگر قصد خرید سنگ درجه یک را دارید توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید. این نکته را باید بدانید که سنگ دهبید اصلی فقط یک معدن دارد.و آن هم با نام معدن سنگ دهبید چاه مرغی شناخته می شود.

البته سنگ های معادن دیگری که تعداد آن ها نزدیک به بیست معدن هستند را هم سنگ دهبید می نامند. و این نام گذاری ها از این رو هستند که این معادن در نزدیکی معدن اصلی سنگ دهبید واقع شده اند.

کیفیت سنگ سایر معادن قطعا به اندازه معدن اصلی دهبید نیست. اما نسبت به قیمت گذاری که شده اند بسیار مناسب هستند.

سنگ دهبید درجه یک

سنگ پله دهبید

سنگ پله یکی از سنگ هایی است که در خرید آن باید بسیار دقت و حوصله به خرج داد. علت اینکه باید در خرید سنگ پله دقت کرد این است که کاربری سنگ پله با سایر سنگ ها متفاوت است.

همانطور که می دانید سنگ پله در محل رفت و آمد قرار می گیرد و تردد روی آن بسیار زیاد است. حال اگر این پله ها در آپارتمان ها یا مکان های عمومی شلوغ کار شده باشند تردد روی آن ها زیاد تر است.

بدیهی است که تردد زیاد باعث فشار و سایش زیادی روی سنگ می شود. اینجاست که اگر برای پله از سنگ های بی کیفیت و نامرغوب استفاده کرده باشیم دچار مشکل خواهیم شد.

سنگی که ما برای راه پله ها استفاده می کنیم باید کیفیتش به قدری خوب باشد که در مقابل ضربه، سایش و رفت آمد زیاد مقاوم باشد.

بر این اساس ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای پله های خود سنگ دهبید اصلی را خریداری کنید. هم چنین می توانید از سایر مرمریت های دهبید همچون شایان و زارع که از کیفیت بالا و ظاهر زیبا برخوردارند استفاده نمایید.

سنگ دهبید درجه یک

اسلب سنگ دهبید

سنگ اسلب به سنگ هایی گفته می شود که در ابعاد بزرگ بریده و روانه بازار شده اند.

ابعاد سنگ اسلب از 60 سانتی متر بیشتر است. در کشورمان ایران معمولا این برش های اسلب به مرحله صادرات می رسند. استانداردی که برای میزان ضخامت سنگ اسلب وجود دارد دو سانتی متر است.

سنگ اسلب دهبید به دلیل ابعاد خوبی که دارد بسیار جلب توجه کرده و طرفداران خاصی دارد. اسلب سنگ دهبید را معمولا در مکان های شیک و گران قیمت و با طراحی داخلی خاص استفاده می کنند.

اسلب در کف ساختمان ها و خصوصا دیوار های داخلی کاربرد دارد. بعضی از اسلب ها را حتی می توان به دلیل زیبایی به عنوان یک تابلو بزرگ استفاده نمود.

ابعاد بالای اسلب این قابلیت را ایجاد کرده تا چسبندگی آن بیشتر شود. چسبندگی بالا باعث می شود تا بتوان آن را به راحتی در ارتفاعات استفاده کرد.

این نوع از سنگ به دلیل اینکه خواهان زیادی در خارج از کشور دارد بازار صادرات را بسیار داغ کرده است. تا جایی که رقابت بر سر خرید و صادرات آن بالاگرفته و این امر باعث سود آوری خوبی برای کشورمان شده است.

سنگ دهبید درجه یک

سنگ دهبید آرین

سنگ دهبید آرین که زمینه آن روشن و شفاف است را می توانید با رگه های یخی موجود در آن مشاهده کنید. این سنگ را در سورت هایی با زمینه تیره و رگه های شلوغ تر هم می توان یافت. سنگ دهبید آرین دارای کیفیتی مثال زدنی و زیبایی خارق العاده است.

معدن این سنگ در شهر دهبید است و استخراج از آن در سطح بالا صورت می گیرد که همین امر باعث شده است تا تامین آن کار راحتی باشد، و بتوان آن را بدون مشکل برای پروژه های بزرگ انتخاب کرد.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که سورت های آن زیاد هستند و جمع آوری سنگ آرین از یک سورت در متراژ بالا زمان بر است.

نکته مهم این است که اگر شما قصد خرید سنگ های درجه یک دهبید را دارید باید تامین و تولید آن را به بهترین ها بسپارید. صنایع سنگ عمارت یکی از بهترین مجموعه ها و تامین کنندگان سنگ های درجه یک دهبید می باشد.

توصیه می کنیم اگر قصد خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سنگ های درجه یک دهبید را دارید حتما با کارشناسان مجموعه عمارت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما