قیمت و فروش سنگ دهبید در شمس آباد

سنگ دهبید در شهرک صنعتی شمس آباد تهران در انواع مختلف تولید می شود. انبار ها و نمایندگی های بزرگ سنگ مرمریت دهبید در این مرکز قرار گرفته است. اغلب سایز های اسلب و تایل سنگ دهبید شایان در این شهرک تولید و فرآوری می شود.

سنگ دهبید در شمس آباد تهران

سنگ دهبید شمس آباد

این سنگ در شهر های مختلف به صورت گسترده در حال فروش و استفاده می باشد. از مهم ترین مراکز و شهر های مصرف این سنگ شهر تهران است. از بازار های اصلی سنگ در تهران می توان به شهرک صنعتی شمس آباد اشاره کرد.

سنگ دهبید یکی از انواع سنگ های مرمریت می باشد که دارای سطحی کاملا شفاف و براق می باشد که کاملا نور را از خود منعکس می کند. ویژگی منعکس کردن نور یک مزیت بسیار عالی محسوب می شود و سبب می شود در محیط هایی که نور طبیعی در آن جا کم می باشد از طریق انعکاس نور بتوان روشنایی محیط را افزایش داد.
استفاده از این نوع سنگ ها در فضای بیرونی و نمای بیرونی ساختمان ها مرسوم نمی باشد و در نمای داخلی ساختمان ها از آن ها استفاده می شود. زیرا استفاده از آن ها در فضای بیرونی سبب رنگ پریدگی، هوا زدگی و خرابی آن ها می شود.

قیمت سورت بندی های سنگ مرمریت دهبید

سنگ دهبید شمس آباد

تعیین قیمت هر نوع از سنگ های دهبید به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به شرح و توضیح آن ها می پردازیم. هر کدام از سنگ های استخراج شده از معادن مختلف دارای درجه بندی های متنوعی هستند که قیمت هر کدام نیز متفاوت می باشد.
رنگ سنگ های مرمریت از عواملی است که بر روی قیمت تاثیر گذار است و هر مقدار که سنگ رنگ روشن و شفافی داشته باشد و کم رگه تر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. اندازه سنگ نیز در تعیین قیمت نهایی تاثیر گذار است. بدیهی است که هر مقدار که اندازه سنگ بزرگ تر باشد گران تر نیز می باشد. نوع فرآوری و برش و اسلب نیز می تواند بر روی تعیین قیمت این سنگ مرمریت موثر باشد.

از سنگ دهبید در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

سنگ دهبید شمس آباد

با این که این نوع سنگ ها را فقط می توان در نمای داخلی و دکوراسیون های داخلی استفاده کرد اما در استفاده از نمای داخلی در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده کرد. سنگ کف ساختمان ها و هتل ها یکی از مهم ترین انواع کاربرد های سنگ های مرمریت دهبید می باشند که دلیل استفاده از آن ها برای سنگ کف استحکام خوب آن ها می باشد.
از دیگر استفاده ها و کاربرد های سنگ های دهبید می توان به سنگ پله ها و زیر پله ها، دیوار لابی هتل ها و ساختمان های شیک اشاره کرد. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت سنگ دهبید در شمس آباد تهران و هم چنین نحوه سفارش آن ها از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما