سنگ مرمریت دهبید مروارید | سنگ دهبید صادراتی

آیا قصد خرید سنگ مرمریت دهبید مروارید با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت را دارید؟ آیا می دانید سنگ مروارید دهبید درب کارخانه به چه قیمتی به فروش می رسد؟ قیمت این سنگ با کیفیت صادراتی چقدر است؟

سنگ مرمریت دهبید مروارید

سنگ مرمریت دهبید مروارید

صحبت امروزمان را به معرفی و شناخت بیشتر سنگ مرمریت دهبید مروارید اختصاص می دهیم و در این مطلب قصد داریم ضمن توضیحاتی در این مورد شما را با این سنگ ساختمانی بیشتر آشنا کنیم.
این سنگ یکی از سنگ های کرم دهبید محسوب می شود. رنگ این سنگ کرم و کرم روشن است و نسبت به بقیه سنگ های دهبید کمی تیره تر می باشد. این سنگ را می توان به صورت ترکیبی با سنگ مرمریت دهبید مشکی به شکل ها و طرح های مختلف کار کرد.

سنگ مرمریت دهبید مروارید

بهترین سنگ مرمریت برای کف ساختمان چیست؟

سنگ یکی از مصالح ساختمانی نسبتا گران، زیبا و طبیعی است که اگر چه هزینه بیشتری را پرداخت می کنید اما از دوام خوبی برخوردار است و طول عمر بالایی هم دارد.
از آن جایی که سنگ ها اکثرا خنک هستند و سرما را به خود جذب  می کنند، پیشنهاد می شود در مناطق سرد سیر سیستم گرمایش خانه را در کف طراحی کنید.
برای انتخاب سنگ کف ساختمان در ابتدای امر حتما با انواع سنگ ها و خصوصیات آنها کمی آشنا شوید. رنگ و طرح کف ساختمان و مصالح به کار رفته در آن تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل دارد.
یکی از بهترین سنگ ها برای کف ساختمان را سنگ مرمریت دهبید معرفی می کنیم چرا که دارای کمترین میزان جذب آب و بالاترین کیفیت است و زیبایی خیره کننده و سطحی هم چون آینه دارد.

سنگ مرمریت دهبید مروارید

سنگ کف ساختمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همان طور که می دانید سنگی که در کف ساختمان به کار می رود باید یک سری خصوصیات را داشته باشد. توجه داشته باشید که با توجه به فضای مورد نظرتان در خانه سنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای هر بخش خانه سنگ مناسب همان بخش را به کار ببندید.
سنگ های طبیعی انواع مختلفی دارند و متناسب با سلیقه های مختلف می توان سنگ هایی را انتخاب کرد. تنوع در رنگ و طرح روی سنگ و کیفیت گزینه های زیادی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد.

در زیر به مهم ترین ویژگی های سنگ های کف ساختمان اشاره کرده ایم:

  • جذب آب پایین
  • مقاومت بالا در برابر نظافت و مواد شیمیایی
  • عمر و دوام بالا
  • رنگ و طرح زیبا

سنگ مرمریت دهبید مروارید

معایب سنگ دهبید

قیمت سنگ دهبید نسبت به سرامیک، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت کمی بالا تر است. از این رو افراد باید هزینه بیشتری را صرف خرید این سنگ کنند. سنگ مرمریت نسبت به سنگ های دیگر مانند گرانیت و تراورتن حساس تر است و نیاز به نگهداری دقیق تری دارد. امکان آسیب و ایجاد خط و خش به وسیله جسم سنگین و سخت در این سنگ ها بیشتر است.
هنگام استفاده از سنگ های مرمریت در کف منزلتان باید به این نکته توجه داشته باشید که سنگ های ساب خورده و صیقلی لغزنده اند و با خیس شدن آن ها امکان زمین خوردن اشخاص وجود دارد، از این رو نباید در قسمت هایی مانند سرویس بهداشتی استفاده شوند.
در مجموع سنگ مرمریت با توجه به زیبایی و شکوهی که به دکوراسیون داخلی و منزلتان می دهد ارزش هزینه اولیه و نگهداری بیشتر را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما