قیمت سنگ اسلب مشکی اسپایدر دهبید

سنگ مشکی اسپایدر با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید. سنگ مرمریت اسپایدر از سنگ های مشکی مرمریت خانواده دهبید می باشد که کاربرد های بسیاری در ساختمان سازی دارد. به دلیل خاصیت هایی که در مواد تشکیل دهنده این نوع سنگ ها وجود دارد در دکوراسیون داخلی ساختمان ها و هتل ها استفاده می شوند.
زمینه سنگ اسپایدر قهوه ای به رنگ قهوه ای تیره می باشد که دارای رگه های طلایی است. ساختار این گونه سنگ ها به صورتی است که باید با استفاده از وسیله اره به صورت اسلب برش داده شده و بریده شود. بعد از مرحله برش توسط دستگاه های بزرگ و پیشرفته عملیات ساب روی آن ها انجام می شود. 

تعیین قیمت سنگ مشکی اسپایدر

سنگ مشکی اسپایدر

قیمت سنگ های مرمریت اسپایدر به عوامل و فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. هر مقدار که رنگ این نوع سنگ ها یک دست تر و یکنواخت تر باشد، دارای قیمت و ارزش بالاتری می باشد. سنگ های مرمریت اسپایدر هر مقدار که خطوط کمتری داشته باشند و نیز از ضخامت و قطر بیشتری برخوردار باشند قیمت بالاتری نیز دارند.
سنگ های مرمریت پس از اینکه در آزمایشگاه توسط وسایل مورد نظر تحت بررسی فیزیکی و شیمیایی قرار گرفتند کیفیت آن ها تعیین می شود و قیمت گذاری نهایی تعیین می شود. هر مقدار در هنگام فرآوری سنگ با دقت زیاد عملیات انجام شود سنگ با کیفیت بالاتری تولید شده و قیمت آن نیز به طبع بالاتر خواهد بود. 

ویژگی های منحصر بفرد سنگ مرمریت اسپایدر دهبید

سنگ مشکی اسپایدر

این نوع سنگ ها دارای تراکم بالایی هستند و از مقاومت فشاری بالایی نیز برخوردار هستند. جذب آب و نیز نفوذ آب در این نوع سنگ ها بسیار ناچیز و کم می باشد. ساب پذیری فوق العاده بالای این نوع سنگ ها سبب کاربرد زیاد و استفاده بیشتر آن ها شده است. مقاومت سنگ های اسپایدر در برابر سایش بسیار زیاد است.
این نوع سنگ های مرمریت دارای استحکام و ضخامت مناسبی هستند و قیمت آن ها نیز نسبت به سایر سنگ های مرمریت مناسب تر است. رنگ زیبا و منحصر به فرد این گونه سنگ ها سبب جذب آن ها و کاربرد بیشتر آن ها در دکوراسیون های داخلی شده است. سنگ مشکی اسپایدر یکی از انواع سنگ هایی است که نمای داخلی و راه پله و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد و جلوه خاصی به نمای داخلی می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما