قیمت، خرید و فروش سنگ مرمریت پرشین سیلک

خرید سنگ پرشین سیلک از دغدغه های اصلی سازندگان و مشتریان این سنگ است. سنگ سیلک امپرادور در دسته سنگ های مرمریت است. اساس رنگ آن طوسی و کرم با درجه بندی از روشن به تیره است. نکته بسیار مهم در انتخاب این محصول صاف و یک دست بودن آن است که، آن را به محصولی پرطرفدار تبدیل کرده است.

خرید سنگ پرشین سیلک

خرید سنگ پرشین سیلک به دلیل پر مصرف بودن این فرآورده مسئله ای بسیار مهم است. این سنگ در رنگ های طوسی روشن و طوسی تیره موجود و در بازار عرضه می شود. در زمان خرید سنگ پرشین با دو نوع فرآوری شده آن یعنی تایل و اسلب مواجه می شویم.

این سنگ بسیار زیبا در تنوع رنگی یا به اصطلاح بازی رنگ ها شناخته شده است. پس از اجرای این محصول بر روی سطوح مورد نظر با زیبایی طبیعی به معنای واقعی مواجه می شوید که بسیاری از صنعتگران این عرصه از آن به عنوان یک ویژگی مهم نام می برند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به توان ساب پذیری مناسب و درصد بسیار پایین جذب آب و توان استحکامی آن اشاره نمود.

کاربردهای سنگ پرشین سیلک

خرید سنگ پرشین سیلک

سنگ پرشین سیلک به عنوان یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی حائز اهمیت است، زیرا این سنگ را می توان در تمام نقاط داخلی ساختمان مورد بهره برداری قرار داد. این سنگ محصولی جذاب و باکیفیت در کف و دیوار سالن های انتظار و سالن اجتماعات و همچنین سرویس های بهداشتی گران قیمت و لاکچری می باشد. این محصول با رنگ زیبایی که دارد، جذابیت زیبایی در کف هتل های لاکچری بزرگ و مراکز تجاری لوکس به نمایش می گذارد. همچنین می توان از آن برای سنگ پله و راه پله، دیوار لابی ها، کف پارکینگ ها و …. استفاده نمود.

یکی از برجسته ترین قابلیت های این محصول یک دست بودن رنگ آن است که سبب شده است مصرف کنندگان در زمان خرید این سنگ به دلیل قیمت مناسب و بهینه از این فرآورده در راستای سنگ فرش و سایر استفاده های داخلی بهره ببرند.

قیمت خرید سنگ پرشین سیلک اصفهان

خرید سنگ پرشین سیلک

قیمت سنگ پرشین تحت تاثیر عوامل متعددی است از جمله :

  • صاف و یکنواخت بودن رنگ سنگ بر قیمت آن تاثیر گذار است. یعنی هر اندازه یکنواخت تر و یک دست تر باشد قیمت آن بیشتر می شود.
  • همچنین محصولاتی که رگه های ناخالصی کمتر و فسیل کمتری داشته باشد قیمت زیادتری دارد.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید سنگ پرشین سیلک ضخامت آن می باشد.
  • محصولاتی با اندازه های بزرگتر و برش هایی ظریف و دقیق قیمت بالاتری دارند.
  • زمانیکه عملیات فرآوری بر روی این محصول انجام می شود چگونگی کیفیت این پروسه مانند ساب و صیقل دادن سنگ، برش و رزین تاثیر بسیار زیادی بر میزان قیمت دارد.

عواملی مانند محدود نمودن استخراج و بهره برداری و عرضه کوپ، همچنین درصد بالای صادرات این محصول و تقاضای زیاد بازار باعث شده این سنگ به صورت تعیین شده و مقدار مشخص تولید و عرضه گردد. به کارگیری این محصول در کنار رنگ های تیره تر زیبایی خیره کننده ای به فضای ساختمان می دهد.

ویژگی ها و قابلیت های سنگ پرشین سیلک

خرید سنگ پرشین سیلک

ویژگی هایی که در زمان خرید سنگ پرشین سیلک باید به آن توجه نمود عبارت است از:

  • فشردگی و تراکم زیاد
  • توان ساب پذیری عالی
  • مقاومت فشاری زیاد
  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • توان پایداری در برابر عوامل سایش و تحلیل
  • طراحی و رنگ منحصر به فرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما